ENO (Eagles Nest Outfitters) je outdoorová značka založená v roku 1999 bratmi Pinholsterovými. Spočiatku bratia cestovali po Spojených štátoch a predávali hojdacie siete na hudobných festivaloch a iných podujatiach priamo z auta.
Spoločnosť ENO, nadšená pre cestovanie a prírodu, chce ľuďom poskytnúť plný prístup k relaxácii, kdekoľvek chcú objavovať. Značka sa vyvinula, ponúka pestrú škálu hojdacích sietí a príslušenstva, ako aj vývoj inovatívneho bezuzlového závesného systému, ktorý uľahčuje používanie hojdacej siete.
ENO však nie je len výrobcom outdoorového vybavenia. Značka sa výrazne angažuje v sociálnych aktivitách a ochrane životného prostredia. Spolupracuje s neziskovými organizáciami, ako sú Trees for the Future (TREES) a 1 % pre planétu na výsadbe stromov, ochrane divočiny, podpore udržateľnosti a podpore vonkajších komunít na miestnej a globálnej úrovni. Od roku 2018 ENO financovala výsadbu miliónov stromov, obnovila viac ako 693 akrov pôdy a pomohla ľuďom dostať sa z chudoby a hladu.
Dôležitým aspektom činnosti ENO je aj trvalo udržateľný rozvoj. Spoločnosť dbá na to, aby jej produkty boli vyrobené z vysoko kvalitných materiálov, často recyklovaných alebo certifikovaných bluesign®, čo zaručuje udržateľné spracovanie a výrobu.