Doručenie zdarma pri objednávkach nad 50 €.

Bezplatné doručenie sa nevzťahuje na objemné zásielky.

Viac o doručení
Možnosť bezplatného vrátenia produktu do 30 dní od prevzatia zásielky. Zistite, ako podať žiadosť o vrátenie tovaru
Väčšinu produktov odosielame do 24 hodín.

Čas vybavenia objednávky sa môže líšiť v závislosti od dostupnosti výrobku a zvoleného spôsobu doručenia.

Zistite si podrobné informácie
Nav switch

Ak chceš zobraziť nápovedy, zadaj hľadaný výraz.

Otázky a odpovede

  • Môj účet

    Ako si môžem vytvoriť účet?
    Ak si chceš vytvoriť účet, prejdi do časti Môj účet v pravom hornom rohu, rozbaľ zoznam a vyber možnosťVytvoriť účet“. Vo formulári bude potrebné zadať meno, priezvisko a prihlasovacie údaje: e-mailovú adresu a heslo.

    Ďalším spôsobom vytvorenia účtu je prihlásenie pomocou služieb Google alebo Facebook. Tvoje údaje použijeme na rýchle vytvorenie účtu v internetovom obchode Sportano (na účte, ktorý bol použitý na prihlásenie, nič nezverejňujeme).

    Zabudol som heslo - čo mám robiť?
    Ak si nepamäš heslo, môžzvoliť možnosť obnovenia kliknutím tu. Vo formulári bude potrebné uviesť e-mailovú adresu, ktorú bola použipri vytváraní účtu. Po chvíli by sa mala v schránke objaviť správa s odkazom na obnovenie hesla. Kliknutím na odkaz heslo zmeníš.

    Niekedy sa stáva, že správy s odkazom na obnovenie hesla prejdú do zložky Spam. Skontroluj tento priečinok, ak ti žiadna správa od nás do schránky neprišla.Pokiaľ e-mail s informáciou o zmene hesla od nás neprišiel, obráť sa na zákaznícky servis: kontakt@sportano.sk.

    Ako môžem zmeniť údaje na svojom účte?
    Všetky údaje uvedené v užívateľskom účte je možné podľa potreby meniť. Prihlás sa k svojmu účtu kliknutím na „Môj účet“ a potom klikni na záložkuPrihlásiť sa“ v pravom hornom rohu alebo kliknutím sem.

    Na paneli „Môj účetmôžeš zmeniť svoje základné údaje, ako je meno, priezvisko, fakturačné a dodacie údaje. Môžeš si tiež nastaviť nové heslo.

    Pokiaľ chceš zmeniť e-mailovú adresu, musíš kontaktovať zákaznícky servis: kontakt@sportano.sk.

    Ako môžem zmazať účet?
    Pokiaľ chceš vymazať svoj účet na Sportano.sk, kontaktuj zákaznícky servis: kontakt@sportano.sk.

  • Objednávky

    Ako si môžem objednať?
    Pokiaľ chceš získať inštrukcie krok za krokom týkajúce sa postupu objednávania na Sportano.sk, prejdi do sekcie Ako si môžem objednať, kde nájdeš všetky potrebné informácie.

    Ako môžem použiť zľavový kód?
    Pokiaľ chceš použiť zľavový kód na Sportano.sk, pridaj tovar do košíka a potom klikni na tlačidlo Prejsť do košíka. V prehľade objednávky vpravo pod čiastkou na zaplatenie nájdeš možnosťMám zľavový kód“. Po kliknutí na toto tlačidlo sa zobrazí okno, do ktorého môžeš vložiť zľavový kód. Oranžová šípka aktivuje vložený zľavový kód. Akonáhle na ňu klikneš, mala by sa čiastka zobrazená v prehľade objednávky znížiť.

    Ako dlho trvá doručenie?
    Objednávky zadané na Sportano.sk odosielané v pracovné dni do 48 hodín od prijatia platby. Počas tejto doby objednávky pripravené na odoslanie a odovzdané kuriérovi na doručenie.

    Kuriérska spoločnosť informuje e-mailom a/alebo telefonicky o predpokladanej dobe dodania. Zásielku môžeš ľahko vyhľadať a sledovať.Všetky informácie týkajúce sa sledovania zásielky nájdete tu.  

    Aké možnosti dopravy?
    Všetky informácie o možnostiach a nákladoch na dopravu nájdeš tu.  

    Môžem dostať faktúru?
    Ku každej objednávke na Sportano.sk je vystavené potvrdenie objednávky nie faktúra. Toto potvrdenie zasielame ako prílohu e-mailu s potvrdením objednávky.
    Registrovaní užívatelia si môžu toto potvrdenie stiahnuť aj z panela užívateľského účtu. Za týmto účelom sa prihlás k svojmu účtu, prejdi na záložkuObjednávky“ a klikni na „Faktúry

    Elektronické potvrdenie objednávky nie je to isté ako faktúra DPH (pozri otázku nižšie).

    Môžem dostať faktúru DPH?

    Pokiaľ zadávaš objednávku pre firmu, musíš v treťom kroku objednávky (Faktúra a platba) zadať všetky potrebné údaje (DIČ, názov firmy atď.) a kliknúť na tlačidlo Uložiť adresu. Pri dokončovaní objednávky je potrebné navyše overiť, či údaje o spoločnosti súhlasia.

    Ako môžem sledovať zásielku?
    Informácie o sledovaní zásielky nájdeš tu.  

    Môžem zmeniť dodaciu adresu?
    Ak chceš zmeniť dodaciu adresu, obráť sa na zákaznícku podporu.  

    Po odovzdaní objednávky kuriérskej spoločnosti je zmena dodacej adresy možná iba prostredníctvom webových stránok prepravnej spoločnosti.

    Ponúkate medzinárodnú prepravu?
    Objednávky zadané na Sportano.sk zasielané iba v rámci Slovenskej republiky.

    Ako a v akej fáze môžem objednávku upraviť?
    Objednávku môžeš upraviť pred jej odovzdaním na spracovanie. V tejto fáze môžeš zmeniť dodaciu adresu a spôsob dopravy, údaje pre odoslanie/fakturáciu a obsah objednávky. Za týmto účelom kontaktuj zákaznícky servis: kontakt@sportano.sk.  

    Ako môžem zrušiť objednávku?
    Objednávku môžeš zrušiť pred jej odovzdaním na spracovanie. Za týmto účelom kontaktuj zákaznícku podporu: kontakt@sportano.sk

    Prečo bola moja objednávka zrušená?
    Objednávka môže byť zrušená napríklad v prípade problémov s platbou (objednávka nebola zaplatená) alebo problémov s dostupnosťou produktu. Informácie o zrušení objednávky je zaslaná v samostatnom e-maile a je tiež zobrazená v záložkeMôj účet“ v sekciiObjednávky“.

  • Vrátenie tovaru a reklamácia

    Ako môžem vrátiť výrobok?

    Každý výrobok zakúpený v obchode Sportano je možné vrátiť do 30 dní. Vrátený tovar nesmie niesť žiadne známky používania. Všetky pravidlá a postupy pre vrátenie tovar unájdeš tu: Vrátenie tovaru

    Koľko času mám na vrátenie/výmenu výrobku?

    Na výmenu alebo vrátenie výrobkov š 30 dní od prijatia objednávky.

    Ako môžem uplatniť reklamáciu?

    Pokiaľ chceš reklamovať výrobok zakúpený v obchode Sportano, prejdi na stránku Reklamácia a záruka. Vyplň reklamačný formulár a zašli ho na adresu kontakt@sportano.sk. Náš tím ťa bude informovať o rozhodnutí tvojej reklamácii a ďalšom postupe.

    Čo môžem reklamovať?

    Reklamovať môžeš akýkoľvek výrobok zakúpený u spoločnosti Sportano. V prípade potravinárskych výrobkov (napr. doplnkov stravy a výživových doplnkov) musí byť reklamácia uplatnená do dátumu minimálnej trvanlivosti. Všetky informácie týkajúce sa reklamačného konania a pravidiel nájdeš v sekcii Reklamácia a záruka a v Obchodných podmienkach


    Ako mi bude vrátená platba?
    Po schválení vrátenia tovaru alebo reklamácie ti budú peniaze vrátené rovnakou formou, akou bola zaplatená objednávka. Pokiaľ bol vybraný štandardný bankový prevod alebo dobierka, je potrebné vo formulári pre vrátenie tovaru alebo reklamáciu uviesť číslo účtu pre vrátenie peňazí.


    Platba by mala byť vrátená na bankový účet do 14 dní od dátumu doručenia vrátenej zásielky na našu adresu alebo od dátumu schválenia reklamácie. Obvykle je vrátená čiastka odoslaná od 3 5 pracovných dní.

  • Bezpečnosť a ďalšie záležitosti

    zakúpené výrobky pravé?

    Všetky výrobky dostupné v obchode Sportano pochádzajú od spoľahlivých značiek a výrobcov. Zaručujeme, že náš tovar je pravý a nový. Ak š akékoľvek otázky, obráť sa na náš tím zákazníckej podpory, ktorý ti objasní všetky pochybnosti a poskytne potrebné informácie.

    platby na vašich stránkach bezpečné?

    Online platby v obchode Sportano prebiehajú prostredníctvom platformy PayU. Dostupné možnosti (online platba kreditnou kartou a elektronický prevod) úplne bezpečné.

    Ako používate moje údaje?

    Všetky informácie o ukladaní, spracovaní a používaní osobných údajov nájdeš Zásadách spracovania osobných údajov a súborov cookies.  

    Vzťahuje sa na výrobky záruka?

    Na tovar zakúpený v obchode Sportano sa vzťahuje dvojročná záruka. Informácie o záručnej dobe nájdeš na karte výrobku. Upozorňujeme, že na niektoré skupiny výrobkov (napr. potraviny) sa môže vzťahovať iná záručná doba.

    Všetky podrobnosti týkajúce sa záruky nájdeš v záložke Reklamácia a záruka

    Môžem si výrobky zakúpiť na fyzickom predajnom mieste?

    V súčasnej dobe Sportano ponúka iba nákupy online. Pokiaľ si nevi rady s objednaním, prejdi k pokynom, kde nájdeš všetky kroky týkajúce sa nákupu. Ak š akékoľvek otázky alebo pochybnosti, obráť sa na náš tím

    Ako môžem kontaktovať spoločnosť Sportano.sk?

    Náš tím ponúka podporu v každej fáze nákupu. Ak potrebuješ pomoc alebo š akékoľvek otázky či pochybnosti, kontaktuj nás. Môžeš tak urobiť prostredníctvom kontaktného formulára, e-mailu alebo priamo zavolaním na našu infolinku. Všetky kontaktné údaje nájdeš tu.